Deze gesprekken zijn belangrijk voor ons, omdat we door direct contact beter inzicht krijgen in de uitdagingen en ambities van onze leden. Op deze manier kunnen we onze diensten en ondersteuning nauwkeuriger afstemmen op wat er écht speelt binnen de kantoren.
De informatie die we uit deze gesprekken verzamelen, helpt ons niet alleen om de waarde van jouw lidmaatschap te vergroten, maar stelt ons ook in staat om nieuwe initiatieven te ontwikkelen die aansluiten bij de specifieke behoeften van onze leden.
- Interessegebieden: Leden zijn vooral geïnteresseerd in technologie en software, vaktechniek, educatie, kantoorstrategie en kwaliteitsverbetering.
- Uitdagingen op het kantoor: Personeelstekort, ICT-uitdagingen en werkdruk zijn veelvoorkomende knelpunten.
- Ambities: Veel leden willen stappen maken in automatisering (o.a. AI en ChatGPT), klantenbeleid aanscherpen en werkprocessen optimaliseren.
- Educatie: Er is met name vraag naar praktijkgerichte cursussen, waaronder Wwft, met veel leden die het huidige educatieaanbod goed tot zeer goed waarderen.
- Toekennen PE-punten: Op een paar uitzonderingen na staan de meeste kantoren achter de keuze om ‘1x punten toe te kennen bij meerdere cursusinschrijvingen per kantoor’.
- Periodieke controles: Veel kantoren zijn enthousiast over periodieke nhoudelijke controles (eens per 5 jaar). Dit concluderen we uit een grote hoeveelheid reacties met woorden als ‘goed, vaker, intensiever, kwaliteit hooghouden en mee eens’.
Wil je de volledige resultaten bekijken?
Klik dan hier.
Deel jouw ervaringen!
Heb je nog geen 30-minuten contactmoment gehad met één van onze accountmanagers? Plan dan nu zelf een afspraak in en deel jouw visie en ervaringen met ons. Wij kijken ernaar uit om samen met jou te bespreken hoe we jouw kantoor het beste kunnen ondersteunen!